strona głównastrona głównaforum dyskusyjnesklep fanów star wars
 Newsnasze bannery
 Główna
 News
 Wojny klonów
 Epizod II
 Epizod III
 Komiksy
 Figurki
 RPG
 Clone Wars
 Galeria
 Wallpapers
 Czytelnia
 Wywiady
 Humor
 Bank Wiedzy
 Spotlite
 StarCast
 Wassup?
 Polski Stuff
 Fan Films
 O stronie

 Koszulki
 Sklep Star Wars


Sklep Gwiezdne Wojny



Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/starwars/domains/starwars.pl/public_html/ico/pokaz.php on line 80
SWG: Galaktyczna rewolucja
wtorek · 15 listopada 2005 · 16:13 · Rif

W dniu dzisiejszym w świecie gry Star Wars Galaxies dojdzie do rewolucyjnych zmian. Zmienią one charakter rozgrywki, stawiając na uproszczenia, które mają na celu przyciągnięcie rzeszy nowych graczy, chętnych do płacenia comiesięcznego abonamentu. Z pewnością nowicjusze skuszeni propozycją LucasArts/SOE odnajdą się w grze znacznie szybciej, niż by to miało miejsce dotychczas, z drugiej strony weterani zostali postawieni przed faktem dokonanym – świat Galaxies nie będzie już taki jak dawniej.

A jaki właściwie będzie? Poprosiliśmy jednego z polskich graczy Galaxies, o przedstawienie zmian i refleksji na temat nowego systemu gry.

Kilka uwag z serwera testowego.

Pierwsza i najistotniejsza zmiana w SWG po wprowadzeniu NGE (New Game Enhancements) to zmniejszenie ilości dostępnych profesji, którymi możemy grać. Obecnie jest ich dziewięć. Każda profesja jest przywiązana do jakiegoś bohatera np. Bounty Hunter - Boba Fett, Jedi - Luke Skywalker, Commando - Commandor Cody , Entertainer - Oola. Jak można zauważyć, podśród profesji startowych mamy dostępnego Jedi.

Zmieniony został system rozwijania umiejętności - nabywamy je automatycznie po osiągnięciu odpowiedniego poziomu doświadczenia, nie musimy szukać trenera, ani uczyć się ich od gracza. Zmieniony został system walki, zrezygnowano z automatycznego celowania, trzeba teraz mieć cel na celowniku i klikać myszką, by do niego strzelać. Nie ma już specjalnych umiejętności pozwalających nam strzelać w wybrane części ciała. Uproszczony system walki zrobił z gry coś na podobieństwo Diablo. Walka jest szybka, ale nie ma już tego smaczku, co kiedyś.

Początkowe misje są ciekawsze niż w poprzedniej wersji SWG, posiadają więcej dialogów, większą różnorodność. Dla przykładu - musimy szukać części do speedera na śmietniku, by zleceniodawca misji mógł zrobić dla nas ścigacz. Łowca nagród zastrasza informatorów, by uzyskać informacje o swoim celu. Grafika świata, jakby odrobinę poprawiona, czego nie można z kolei powiedzieć o interfejsie - panel umiejętności gracza wygląda jak z gier, które czasy świetności mają już dawno za sobą, jest po prostu brzydki.

Statystyki broni zostały ograniczone do ilości zadawanych obrażeń i szybkostrzelności. Posiadane przedmioty nie ulegają zniszczeniu, co obawiam się, może "zabić" profesje wytwórcze.

Odnoszę wrażenie, że Sony przerobiło Star Wars Galaxies z MMORPG na grę akcji z elementami RPG. Otrzymaliśmy praktycznie nowy produkt, a czy grywalny, czas pokaże.

Tasha





Figurki Star Wars


This site is in no way sponsored or endorsed by: George Lucas, Lucasfilm Ltd., LucasArts Entertainment Co., or any affiliates.
Star Wars and all its characters are (C) and TM by Lucasfilm Ltd.
Website content (C) ICO Squad, 2001-2016