strona głównastrona głównaforum dyskusyjnesklep fanów star wars
 Newsnasze bannery
 Główna
 News
 Wojny klonów
 Epizod II
 Epizod III
 Komiksy
 Figurki
 RPG
 Clone Wars
 Galeria
 Wallpapers
 Czytelnia
 Wywiady
 Humor
 Bank Wiedzy
 Spotlite
 StarCast
 Wassup?
 Polski Stuff
 Fan Films
 O stronie

 Koszulki
 Sklep Star Wars


Sklep Gwiezdne Wojny



Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/starwars/domains/starwars.pl/public_html/ico/pokaz.php on line 81
KOTOR 2 - zapowiedź
piątek · 30 kwietnia 2004 · 20:56 · Dawidos · źródło: Gry-Online

W serwisie Gry-Online pojawiła się pierwsza zapowiedź sequela znakomitego RPGa. Mianowicie chodzi o KOTOR 2 : Sith Lords. Poniżej przytaczam cały artykuł. Czynię to z dwóch powodów. Po pierwsze, jest on już dość obszerny, zatem nie będę go streszczał, tylko przedstawię go w całości ze wszystkimi detalami. Po drugie - po 2 tygodniach zapowiedź trafi do Archiwum Gry-Online, do którego dostęp jest płatny. A na ICO będziecie go mieli zawsze pod ręką. Oto zapowiedź tejże produkcji :

Star War: Knights of the Old Republic - The Sith Lords to druga część znakomitej gry z gatunku cRPG przygotowanej przez kanadyjskie studio BioWare. Za developing tej odsłony odpowiedzialny jest już kto inny, zespół Obsidian Entertainment, notabene będący parterem BioWare.

Akcja The Sith Lords rozpoczyna się w pięć lat po ostatnich wydarzeniach jakie miały miejsce w oryginalnym KotORze, zaś historia którą przedstawia nie jest bezpośrednią kontynuacją fabuły „jedynki” (czego wynikiem jest niemożność zaimportowania do gry swojej postaci z pierwowzoru). Gracze wcielają się w postać ostatniego z rycerzy Jedi, weterana wojen Mandaloriańskich, który powraca z wygnania do Republiki, zniszczonej i zdewastowanej wojną pomiędzy rycerzami Jedi (reprezentującymi jasną i ciemną stronę mocy). W wyniku tego konfliktu rozwiązano Zakon rycerzy Jedi, a w galaktyce zapanował chaos. Jak łatwo się domyśleć, to przed naszym bohaterem zostaje postawione zadanie odrodzenia zakonu i przywrócenie dawnego porządku.

Z racji tego, iż nasz Jedi od dawna przebywał na banicji, na początku rozgrywki nie dysponuje praktycznie żadnymi potężniejszymi mocami, a nawet nie posiada swojego miecza świetlnego. Rzecz jasna w trakcie gry na nowo zdobywa i rozszerza swoje „zapomnienie” umiejętności. Budowa nowej gry jest dokładnie taka sama jak oryginalnego Star War: Knights of the Old Republic. Co więcej wykorzystuje ona ten sam engine i rozwiązania technologiczne. Nie starano się na siłę wymyślać czegoś nowego, tylko do sprawdzonych już, i nieco usprawnionych, mechanizmów zaadaptowano nową, wielowątkową fabułę z licznymi zwrotami akcji i questami pobocznymi. Podobnie jak w części pierwszej przebieg akcji, poszczególne wydarzenia oraz jej zakończenia zależą od wcześniejszych decyzji i poczynań graczy.

Zarówno interfejs jak i system walki pozostały praktycznie niezmienione. Wprowadzono tylko niewielkie ulepszenia, jak np. dwie konfiguracje broni, pomiędzy którymi możemy się błyskawicznie przełączać w zależności od wrogów jakim musimy stawić czoła. W jednej chwili możemy też prowadzić maksymalnie trzy postacie (główny bohater + dwóch innych członków drużyny), aczkolwiek, wzorem KotOR 1, w drużynie może znajdować się ich więcej.

Podczas przygody zwiedzamy siedem światów, w tym Dantooine czy Telos. Spotykamy dawnych znajomych, m.in. Revana, T3-M4 i HK-47. Mamy też okazję zagrać w szereg znanych już mini gierek, w tym w Pazaaka, a nawet pilotować statek Ebon Hawk.

Jedną z większych zmian wprowadzonych w The Sith Lords są olbrzymie możliwości modyfikowania i konstruowania nowych przedmiotów z licznych podzespołów, m.in. otrzymywanych z rozkładania na czynniki pierwsze znalezionych rzeczy. Daje to graczom możliwość dopasowywania wykorzystanego ekwipunku do indywidualnych predyspozycji postaci, co wpływa na ich możliwości.

Pojawiają się tu również nowe klasy postaci „Prestige” (Sith Lord, Sith Marauder i Sith Assassin dla ciemnej strony mocy i Jedi Master, Jedi Watchman oraz Jedi Weapon Master dla jasnej strony mocy) oraz szereg nowych mocy Jedi, w tym: Dark Sider Rage, Battle Meditation, Force Sight (umiejętność widzenia przez ściany) i Force Clairvoyance (pozwalająca na zobaczenie części poziomów na których jeszcze nie byliśmy).

Przewidywana data premiery światowej : 2005






Figurki Star Wars


This site is in no way sponsored or endorsed by: George Lucas, Lucasfilm Ltd., LucasArts Entertainment Co., or any affiliates.
Star Wars and all its characters are (C) and TM by Lucasfilm Ltd.
Website content (C) ICO Squad, 2001-2016